mihrisu pek bi doğum belirtim yok açıkçası biraz kafama takmaya başladım hiç belirtisi olmayıp birden doğuran var mı?
Alimenur mihrisu 41e kadar bekledik tam 41de suni sancı ile başlatılcaktı 40+6da kendi sancım geldi ve tam 41de doğum yaptım