Ogeday Merhabalar,37 haftalik olduk cok sukur ama ileri derecede bel fitigim oldugundan doktorum mecburi sezeryan dedi normal dogum istiyorum tetikleyebilir oldugunu belirtti bel fitigi olup normal dogum yapan varmi bi sorun oldumu sizde ?
Dilekkkk Ogeday bmde aynı iki doktor gittim ama ıkınmaesnasında oatlayabilir sinir kaybı yaşanır ileri boyutu felç bile olma durumunu göz önnde bulundur dedi zorunlu sezeryan o yüzden