Emp Kizlar 36. Haftadayim 1 haftadir tokluk sekerim 130-140 bandinda cikiyor. Son zamanlarda sekeri yukselen var mi
Janemarple Ben de 36. Haftadayım şekerim normale göre daha yüksek aynı şeyleri yiyorum ama yüksek çıkıyor, insülin direnci 32-36 haftalar arası giderek artıyormuş