Aysukuzey06 2 aylik bebegimin atesi 37.2 lerde ilik dus aldirdim 36.9 a dustu tekrar cikti evde cok sicak acaba o yuzden mi bilemiyorum atesli mi sayiliyor 37.2 de doktora goturmeli miyim qcaba
DeustchBurcu Aysukuzey06 38in üzerine çıkarsa ateşli sayılıyor canım, telaş yapma ev çok sıcaksa üstünü incelt.