OzlemReyhan Hanımlar merhaba. Tarihlere göre 38+5 ultrason ölçümlerine göre 40+0 olduk elhamdülillah. Son kontrolümüz geçen çarşamba idi. Ölçümlerde kafa çapımız 10 cm olmuş. Kilomuz ise 3900 civarlarında. Doktorumuz normal Doğum için zorlanacağımızı söyledi. 1 hafta önceki kontrolümüzde çatı muayenesi yapıldı kafa çapı 13’e kadar çıkar demişti ama o zaman kilomuz 3350 civarlarındaydı. Bir dahaki kontrolümüz önümüzdeki çarşamba ve eğer gelişimimiz bu şekilde devam ederse doktorumuz sezaryene alabilir ihtimali var kendisi dile getirmedi. Açılmam yok. Sancım yok. Ara ara baş bölgesinin olduğu yani kasıklarımda birden giren çok şiddetli anlık sancılarım oluyor sadece. Önümüzdeki çarşambaya kadar kendiliğinden gelmesini bekliyoruz ama suyu normal aklınıza gelen herşeyi normal. Doğum pozisyonunu aldı fakat henüz tam olarak başı pelvise girmemiş. Sizce ne olur ? Benzeri durum yaşayanlar var mı ? Ne önerirsiniz ? Tecrübeli olanların yorumlarını okumak istiyorum. Teşekkür ederim.
mac OzlemReyhan merhaba canım bende 38+5 im ama maşallah seninkinin kilosu iyimys 3350 den 1 haftadamı 3900 e çıktı?
OzlemReyhan mac merhaba iyi geceler. Evet elhamdülillah 1 haftada aldığı kilo o civarlarda 🙏🏻 son günlerinde şov yapmakla meşgul gelmeyi unutuyor 😑
OzlemReyhan mac Ben sancı nasıl başlıyor onu da bilemiyorum ki 🤷🏼♀️ Nerden giriyor mesela nasıl hissediyorsun geldiğinde ?
mac OzlemReyhan belden giriyor benim düzenli ama çok duramıcak kadar değil oyüzden ctesi kontrole kadar beklicem