Kızlar bilenler boliyo klomen ve çatlatma iğnesi kullandım geçen ay gebelik olmadı 22 boyutunda Dr güzel yerde gelişmiş yumurtan dedi ama olmadı adetliyim şu an ayın 8 ine randevu aldım hem kendime hem eşime rahim filmi ve eşim de test verecek inşallah bundan sonraki süreçte de femera isteyeceğim Dr uygun görürse klomenden daha etkili olduğu söyleniyor bide ikiz olmasını çok istiyorum femera da ikiz gebelik olanlar yazabilir mi