64Demet64 valla bence yoktu. Doğurdum memeyi tutturamadik (ucum yok) ben memeyi tutturdum emmeye başladı çocuk doktoru geldi sen 37 haftalık mi doğum yaptın erken doğurmuşsun vs dedi 4 saat takip edelim küvezde getirelim dediler tamam dedim ben çıkmasını beklerken yatış verilmiş. Ama morarma vs hiçbir şeyi yoktu giderken. Zaten ilk akşamdan itibaren oksijensiz normal solunum yapmış ama 4 gün sonra tedavi reddiyle aldım çocuğu boş boş yattı küvezde anlamadım ben de. O yüzden biraz da güvenim kalmadı hastanelere.