Merveagan 37+6 hamileyim doğuma 15 gün gözüküyor bebeğim dönmüş kanala girdi mi bilmiyorum doktor kontrolümüz yarın son günler enerji gelir diyorlar ama ben halsizlik yaşıyorum normal mi yaşayan var mi
zeynozey Merveagan ay haftamız aynıı:) benimde haftaya sezeryanım var 2. Si olcak inşallah. Bendede enerji sıfır sıfır sıfır 😂 3 gün önce nişan geldi, doktor suyun sancın gelsin bekleyelim dedi sağolsun😬 yürümeye çalışıyorum son kalan gücümle 😅
Merveagan zeynozey sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah yavrularımıza 🙏🏻bende normal doğum düşünüyorum geçen hafta çatı muayenesinden sonra kanamam geldi benimde ama sonrasında hiç bi kıpırtı olmadı bide ellerimde ayaklarımda yaralar oldu benim ter kanallarım tıkanmış klimanın altından tek odada hapis gibiyim 🥲
Merveagan kucukbebek Allah acil şifalar versin 🙏🏻normal doğum mu düşünüyorsunuz sezaryen mi ben her gün adaçayı içiyorum normal düşündüğüm için doktorumun önerisiyle
kucukbebek Merveagan Normal canim baska secenek yok zaten 😂 yurtdisindayim, ilki normaldi zaten. Kismetse yine oyle olucak. Bende iceyim caydan faydasi olurmu acaba
Merveagan zeynozey kucukbebek Anladım hayırlısı olsun inşallah doğumu da kolaylaştırıyor adaçayı bilgin olsun 🙏🏻
kucukbebek Mire Bizim ultrason sadece 2 kere oluyo, 12 ve 20 haftada Diger kontrolleri ebe el ile yapiyo😂 3 kilo dedi dun 😀 asagi yukari okdr dir herhalde Ilk kizim 3610 dogdu zordu dogum iri bebek Bu hamilelikte fazla kilolu olmasin saglikli olsun diyom
Mire kucukbebek ayyy benim de öylee iri bebek diye geçiyor sanırımmm önerin var mı ne yapıyımmm kolay olması içinnn