dilarabasciftci 37 haftaya girdik Dün ama Dünden Beri ılık ılık 10 damla gibi su tarzında akıntı var normal mi bu durumu yaşayan var mı normal günlük ped kullanıyorum 2 saate ıslak oluyor ??? Akışkan değil su gibi aynı
Dilankml dilarabasciftci canım bende 20 günlük bi anneyim 39+2 de doğum yaptım bende hep merak ediyordum nasıl ayırt ederim diye suyum Gelince emin ol farkedilmeyecek gibi değil 5:30 gibi bi ıslaklıkla uyandım kaçırdım filan sandım ilk önce ayağı kalkınca gelmişti 1 bardak kadar tutma gibi bi lüksünüz bile yok ayırt edebiliyorsun 🥰
dilarabasciftci zeynozey sancı vs o tarz bir durumda yok ama dediğim gibi dünden bugüne su gibi ılık ılık ara ara geliyor
zeynozey dilarabasciftci su gelip sancısı 24 saat sonra başlayanda oluyor. Riske atma hiç su gibi duruyo çünkü pedi bile ıslatıyosa
dilarabasciftci Dilankml sancı tarzı birşey olmayınca birde beş kımıl kımıl hissediyorum 37 girdik diye mi bu akıntı diye düşünüyorum haftaya çarşamba kontrolüm var yoksa yarın gitsem mi cok kararsız kaldım
dilarabasciftci Dilankml sancı yok sadece 2 saate yada 40 dk gibi bir aralıklarla ılık akıntı hisseder gibi su geliyor yapışkan değil suyumsu gibi böyle ama biriktikçe tabi pedi ıslatıyor son 2 günüdür böyle