Sevimlii00 belki eski kafalı diyeceksiniz ama şiddetle aşı karşıtı bir insanım 😅 türkiyede yapılan aşıların neredeyae tamamı yurtdışından ücretsiz olarak geliyor ve ücretsiz olmasının sebebi ise test edilmemiş denenmemiş olması. Yani anlayacağını bizlerin ve çocuklarımızın üzerinde deneniyor bu aşılar. Söylenti de değil. Araştıemalar sonucu ortaya çıkmış birşey. Aidin Salih ’in Gerçek Tıp kitabında hamilelik ve aşı böşümünü şiddetle tüm kadınların okumasını tavsiye ediyorum…!
Bn ailenin ilk çocuguyum ve annem bna tüm aşılarımı yaptırmış. Fakat başıma gelmeyen kalmadı tüm hastalıkları geçirsim üstelikçok ağır bir şekilde geçirdim. Kardeşim bnden 9 yıl sonr doğdu hiç bir aşısını yaptırmadı annem ve turp gibidir. Normal grip bile olmaz. Çok dirayetlidir.