Selam kızlar doktorum hastane çantama mama koymamı söyledi doğar doğmaz hemen besleyebilmek için. Marka sordum farketmez dedi ama ben tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum. Bu konuda hiçbir bilgim yok.
Sizin doktorlarınız ne tavsiye etti. Birde formül
mama ile normal mama arasındaki fark nedir. Yardımcı olursanız çok sevinirm. 🙏🏻🎀