Doğum yapalı 3 gün oldu sütüm ilk başta yoktu yani sarı bi sıvı geliyordu onu emdi hastanede de çok az mama verildi eve çıktığımızda açık beyaz sıvı gelmeye başladı onu emdi ama midesi gazdan dolayı gırıl gırıl ettiğini sanarken meğer süt yetmiyormuş gece hiç uyumadık ağlamaktan helak oldu sabah ilk iş hastaneye gitmek oldu ateşi vardı ve sarılık başlangıcı olduğunu söylediler yenidoğan yoğun bakımına aldılar başına gelen var mı kaç gün sonra çıkar antibiyotik başlayacaklarmış onun haricinde bilgi verilmedi. Çok zormuş çok özleniyor Allah kimseyi evladıyla sınamasın gerçekten bırakıp gelmek çok zor