Gizmoo vallahi aynı şeyleri yaşıyoruz bende de hiç belirti olmuyor ne yanma ne akıntı ona rağmen ben 2 kere degısıyorum iç çamasırımı ama bence söyle yap 2 haftada bir git saglıkocagına idrar testi ver yani ben öyle yapıyorum sürekli gidiyorum o yüzden sadece 28 e cıkmıstı en yüksek benim hep bi takıpteyim doktor istemese bile veriyorum gidip