Elifakcaalk canım ben 42 haftayı bitirmiştim doğum yaptığımda kakasını yapmış ama yememiş doğurmuşum😂zaten 40 olduğun zaman 2 günde bir çağırıp nst ye sokup ultrason takip yapıyolar ve hareketlerini kontrol et herzamanki kadar hareketli değilse tatlı yediğinde tepki göstermiyosa kesinlikle gel dio doktor zaten