Berfn_dgn Kızlarr 37+3 teyiz ayaklarım bi anda çok fazla şişmeye başladı bazen sadece bir ayağım şişiyor şeker ve tansiyonum da yok bebeğin bi sorunumu var doktora gitmelimiyim bu yüzden sizce acil yardım lütfen🙏🏼💚
zeynozey Berfn_dgn sıcaklar ve ödem malesef benimde ellerim ayaklarım davul oldu😭 doktor sabret az kaldı doğuma zaten dedi😅 37+6 bugün
Deryackmak Berfn_dgn bende aynı durumdayim ayaklarınızı yukarı doğru dikeceksiniz otururken başka çare yok ve soğuk suyla yıkayın arada
zeynozey Berfn_dgn amin kuzum amin Allahtan sona yakın oluyo böyle vakalar 😂 yoksa çekilmez 9 ay düşünsenee 😬
Berfn_dgn Deryackmak valla artık doğsada rahatlasam diyorum , ne yaparsam yapim inmiyor şişi heleki akşam uyurken çok zor oluyor