Evrem990 Selam kızlar 26+4 üm geceleri hep çok rahat uyuyorum.herkes uyutmuyo geceleri şimdideden vs.geceleri çok haraketli yazmış.benim gibj olan varmi acaba??endileşelenmelimiyim.sizler nasildinuz bu haftalarda
Slnaycn Evrem990 bende 26 haftalığım iki gündür pek sakin ondan önce daha hareketli olduğu zamanlar oldu. 28 den sonra hareketleri sık ve şiddetli oluyor aslında 😌
Selma_4701 Evrem990 canım hiç merak etme şu son haftaların tadını çıkar 27 . Haftadan sonra geceleri ne oluyor diye uyanacaksın çünkü asla durmuyor durdurmak bilmiyor eli kolu bacağı her yerde
bebitomom Evrem990 sus kız sus şükür et bende seninle aynı haftalarda hep bunu düşünüyordum millet geceleri uyutmuyor diyor benim ki nie harekete etmiyor diyordum şuan 33+5 haftalığız sıpa sanki gece yatağa girmemi bekliyor fıldır fıldır 😂😂 her bebeğin de kendine göre anne karnında da uyku rutini var gün içinde hareket ediyorsa endişe etme keyfini çıkar son ay zaten istesende durmaz
zeynozey Evrem990 kuzum her bebek aynı değil kıyaslama kimseyle bebişini. Benim kızda gündüzleri hareketli geceleri benle beraber uyur hep 38. Haftamız hala aynı:) arkadaşımın dediğine göre de onun bebişi geceleri daha hareketli:) her bebek farklı işte gün içinde yeteri kadar hareketi varsa korkma rahat rahat uyu😀
Slnaycn Evrem990 geceleri hiç uyanmiyorum sadece sabaha karşı hareketlerini hissediyorum ama gece uyandıracak kadar değil canım
Ozgemetin2015 Kızım şu an 3.5 yasında geceleri bir kez bile tekmesi ile uyanmadım hiç hareket etmezdi geceleri oda uyuyordu galiba 🥰 doğduğundan beri de gece uykusu problemsizdi anne karnında basladı diye düşünüyorum bende 🙃 endişe edeceğiniz bişey yok bence 😍
Mavidunyamm Evrem990 ben bebeğimi 41+3 de doğurdum ve 41 de bile aşırı rahat uyuyordum geceleri. Öyle hareketlerden uyumamak falan bende de yoktu. Anca gece uyanirsam hissederdim hareket
Evrem990 Mavidunyamm yaaq bende kendimi gerckten tek saniyodum.cunku millet hep uyutmuyir şimdiden vs.yazinca dedim noluyor😊sizin adinizada sevibdim