Merhaba kızlar hep burda doğum hikayelerini okurdum ve rahatlardım belki sizede yardımcı olurum. Normalde 24 temmuzda olucaktı ama 17 temmuzda nişanım gelince ertesi gün doğuma girdim. Ben panik atağı ve anksiyetesi çok yüksek seviyelerde olan biriyim ve o kadar çok korkuyordum ki napıcam o ameliyat masasında ya nefes alamazsam ya boğulursam ya ölürsem.. arkadaşlar asla korkulucak bir şey değil ben doğurduysam hepiniz doğurursunuz emin olun. Odada sondayı taktılar sonra ameliyathaneye indim önce belimden iğneyi yaptılar bakın bileğimden açtıkları damar yolu çok çok daha fazla acıdı asla acı hissetmiyosunuz ilacı verdikten sonrada zaten ayaklarınız uyuşuyor sonra yatıyorsunuz ve işlem başlıyor. 5 dk bile sürmeden oğlumu çıakrttılar ve gösterdiler bana, sonra temizleyip yanıma getirdiler. Ardından heyecandan tansiyonum çıktı kalbim boğazımda atıyor gibiydi hemen sedasyon yaptılar ve yarı uykulu yarı uyanık gözlerim sürekli kapalı bi şekilde ameliyat bitti. Odaya geldiğimde aşırı derece titriyordum ve 1 saat kadar sürdü ebe lohusa titremesi dedi ama asla korkulucak birşey değil geçiyor. Ardından eşim en sert kahveyi yaptı ve 2 bardak kadar içtim peşine 2 litre su içtim ve asla ne başım ağrıdı ne belim çok şükür. 8 saat sonra sondayı çıkarttılar. Ve yürümeye başladım başlarda zorlandım dik duramadığım için ama kendimi bırakmadım ısrarla dik durup yürüdüm ve kolay bir şekilde topladım. Şimdi 16 günlüğüz çok şükür. Sizlere tavsiyem asla korkmayın çünkü ameliyattan çıktığımda bumuydu ya dedim kaç haftadır kendimi yedim bitirdim gerçekten bunun içinmi dedim. Eşim ailem falan çok şaşırmışlardı. Birde kendinizi iyi hissetseniz bile hemen ayaklanmayın ben öyle yaptım üçüncü gün çok fazla ağrılarım oldu ve 3 gün sürdü. Daha sakin yatarak geçirin bu süreci. Allah hepinize çok daha kolay doğumlar nasip etsin inşallahh. Sormak istediğiniz şeyler varsa memnuniyetle cevaplarım❤️🧿