Nerfemm mavilikler7 benimde olurdu o donemlerde ama yururken girerdi agrı oturup dinlenmek zorunda kalirdim. Simdi iki adimlik yolu zor yürüyorum belim kopuyor ordan kalçama ve bacağima vuruyor. Magnezyum verdi ama pek etki etmedi bende