Kızlar 12 günlük olduk. 2 ser saat arayla her göğüsü 15er dakika emzirmek gerekiyor ama biz bu rutine uyamiyoruz. Emdikten sonra uyuması bazen 1saati buluyor. Başlarda her iki göğsü de veriyordum ancak çıkarmaya başladı bende her emme de dönüşümlü olarak veriyorum. Geceleri de 2 kez falan emziriyorum. Haliyle 2saat değilde 3u saati buluyor emzirmem. Doyduğunu düşünüyorum ama yine de vicdan yapıyorum ya doymuyorsa diye. Siz nasıl yapıyorsunuz?