19+4 dün detaylı ultrason da bebeğin beyninde 6.5×7mm kist göründü. Bu gün riskli gebelik bölümüne gittim. Doktor önce normal olduğunu söyledi ultrasonla muayene ettikten sonra sıvı aldırma işlemine yönlendirdi. Yaptırmayacağımı söyledim çünkü down sendromluda olsa benim bebeğim. Ama yinede içimde bir huzursuzluk var.