Merhaba ben 7 haftalık hamileyim doktora gittiğimde bana bebeğin kalp atışı yok kürtaj olman gerekiyor acil dediler başka bir doktora gittim renkli ulturasyona baktı ve kesemin güzel olduğunu söyledi benim durumumu yaşayan varmı acil napmam gerekiyor benim durumumu yaşayan varmı beklemem gerekiyormu