acemi1annee Kizlar kaç gündür bebeğim hareket etmiyor çok endişeliyim dün hastaneye gittim kalp atışı var dedi ama sakin görünüyor dedi neden hareket etmyor acaba yaşayan var mı ?
Zlm_0303 acemi1annee canım benimde öyle oluuo yorgun falan olduğum zaman sen süt iç sol tarafına sesiz bi odada dinlen o zaman hareketleri hissedeceksin 🥰
leila1 bdenerigokce hareket etmiyor çok endişeliyim demiş ya hani ne olur ne olmaz karnımızın içini göremiyoruz sonuçta bir anda her şey olabiliyor
bdenerigokce leila1 sakin olduğu için bende üzüldün mü diye sordum çünkü bebekler hisseder, genelde üzülünce anne onlar da sakinleşir 🙈 korkutmak istemedim, üzülmeyen var mı ki hamileliğinde
Nerfemm bdenerigokce @leila1 Kızlar yalnış anladiniz birbirinizi. Biriniz üzüldünmü derken herhangi bir moral bozukluğu yaşadınmı cocuk o durumda demek istedi. Digeri bu duruma üzüldunmü diye anladı. Ben ne semwk istedigini anladım bosuna tartisiyorsunuz
leila1 bdenerigokce pardon bacım o zaman hamilelik hormonu uyku sersemliği yanlış anlaşılmalar olabilir @Nerfemm tartışma değil bacım yorumlaşma sonuçta sorun yok 😌
angel4545 acemi1annee benim oglanda öyleydi asla kimildama görmeden dogrdum desem yeridri bir en son parmak emdigini görüp haftasına doğurdum şuandada çok uslu hamileyke uzuluto insan ama kalbi atıyormuş belki uykucu bir bebektir
Deletedmom0071 acemi1annee tamam bebeğimiz o yüzden hareket etmiyor. Merak etmeyin 3 güne düzelecektir. tetanoz aşısının yan etkilerinden biri. Malum ağır bir aşı.
Deletedmom0071 acemi1annee bu uygulamada kime sorarsanız sorun tetanoz aşısından sonra bebeklerin hepsi böyle oluyor. Ne yerseniz yiyin faydası olmaz. Sizin haberiniz yok muydu?