leila1 Hunya gebeyseniz bu dönemde kullanmak sağlıklı değil maalesef, değilseniz de bir psikoloğa gidip ondan destek alabilirsiniz, reçeteli olur çünkü
Amigurumi Xanax 0.5 mg kullanılıyor genelde ama kırmızı reçeteli ilaç. Bende bu aralar inanılmaz uyuyorum ya gözümü açamıyorum bütün planlarım kalıyor hiç birşey yapamıyorum