Cansel76 Kızlar doktora gittim idrar yolunda enfeksiyon var dedi ben bunu doğal yolla nasıl atlatabilirim 14+6haftalık
Sahdormommy Cansel76 antibiyotik verdi kullandım gittim dahada artmış benim bu kez toz verdi bakalım ne olacak😕
Aksoylu24 Cansel76 bende 3 4 kere enfeksiyon geçirdim. Her seferinde de toz antibiyotik kullandım canım.
gzdee11 Canım benim arkadaşım hamileliğinde idrar yolu enfeksiyonu oluyordu sık sık, kuru dut aldı suyun içinde kaynatıp suyunu içiyordu. O çok iyi gelmiş. Bi araştır istersen
Masal-10 Cansel76 Kesinlikle su saat başı koca bardak su iç idrar rengin bile değişecek beyaza dönük olcak hafif sızlaman da azalırsa süper
Grsost Cansel76 benim de oldu antibiyotik kullandım 8 gün ve geçti. Fakat 5 gün sonra tekrar oldu. 10 gün daha antibiyotik kullandım yine geçti. Bir daha gelmez inşallah kimseye
Kbr_sn Cansel76 13+5 haftalık hamileyim bnde aynı durumdayım çok fazla akıntı kaşıntı var. İlaç vermiyorlar hamilelikten dolayı