Guidoo20007 25+5 günlük hamileyim doktor plasenta kireçlenmesi başlamış dedi normal de 30 lu haftalardan sonra olur benim erken :( benim gibi olan var mı ??
anneoluyoruuumm16 Guidoo20007 kireçlenmeyi bilmiyorum canım benimde plesentada kistler çıktı küçük olduğu için onemsemedi şimdilik doktor ama suyum fazla
Guidoo20007 Canles şeker , tansiyon yok , sigara kullanıyordum evet malesef ama öyle günde 3 4 tane zaten doktor söyledi direk kestim onu da
Canles Guidoo20007 çok geçmiş olsun umarım sıkıntı yaşamazsınız sağlıkla gelir bebeğiniz 🙏sevindim bırakmanıza sigaradan da olabiliyormuş
Guidoo20007 thsz13 evet içiyordum tek tük ama direk kestim artık , çok korkuyorum bir şey olur diye :(
thsz13 Guidoo20007 zor biliyorum ben de ilk hamileliğimde yedim resmen sigarayı :( ama mecburuz sağlıkla kavusun inşallah
minnakkraker Guidoo20007 işte gidebildiği kadar gidecek bu durum sonrası doğum olcak zaten öncesinde de plasentada arterlerde direnç vardı. Görevini yapamıyor yani plasenta bebeği besleyemiyor
Guidoo20007 minnakkraker hmmm , bu kireçlenme ile aynı şey olmuyor değil mi ? Bende sadece kireçlenme başlamış dedi başka bir şey demedi , Şuan gelişiminde sıkıntı yok, inşallah sağlıkla kucağımıza alıeız , ben çok üzüldüm bu duruma :( 2 gecedir uyuyamıyorum
minnakkraker Guidoo20007 böyle plasentada beyaz beyaz leke gibi top gibi duruyordu işte yaşlanmaya başlamış dedi dr onları görünce
Guidoo20007 anneoluyoruuumm16 vallahi bende anlamadım :( derecesini söylemedi yarın başka bir doktora daha soracağım
Guidoo20007 anneoluyoruuumm16 su neden fazla? Şeker yüklemesinde mi belli oluyor su fazlalığı ? Ben daha yaptırmadımda
anneoluyoruuumm16 Guidoo20007 ultrasonda belli oluyor normal ultrasonda. Su fazla çıkınca şeker yüklemesi yaptık ama şeker normal çıktı. Plesentadaki kistlerden dolayı suyum fazlaymış doktor bebek daha rahat hareket eder şimdilik sorun yok dedi