Amargi_nes mrb bende 38+4 günlük hamileyim göğüs altı boşluk bendede aynı şekilde acıyo bazen dokunamıyorum bile sanki orda zıban çıkmış gibi bi acı var dr kontrolı sırasinda sordum çom acidigini elimle dokunamadigini bebeğin alanı daraldiğı için yer kalmadigindan ayaklariyla acitmiş olabilir dedi endise edilcek bi durum yok 😊