Ayy , kızlar fikrinize ihtiyacım var. Şimdi yarın doktor randevum var benim. 12. Hafta. Cinsiyeti için doktorun yanına bir mavi bir pembe balon götüreyim doktor direk balonu patlasın öğrenelim diye düşündüm. Hem sade olsun hem hemen öğrenelim diye 😃 ama karar veremiyorum yapar mı yapmaz mı onu da bilmiyorum napsam acaba