Aseleft Kızlar 10 gün önce 2664du 10 günde bu kadar kilo almış haftaya sezaryenim var ama cok cok az kilo almış plasenta kireclenmesinden dolayı sanırım. Sizin bu haftalarda bebeğiniz kaç kiloydu?
Seval2468 Aseleft ultrason her zaman doğru göstermiyor ilk oğluma 37+4 te 3400 dedi bir gün sonra 4 kilo doğdu
Sere Aseleft ben de az önce kontrolden geldim. 6 gün önce 2670di bugün 37+1 ve 2850 gr minik olacak belli suyum da sınırda çıktı 🥺 sağlıklı olsun da
bendeanneoldum_ Şuan 37+1 haftalık Yeni bugün geldim kontrolden 2900 grm dedi baklm alırmı doğana kadar gene
Ebraz bendeanneoldum_ ben 2900 doğmuşum gayette sağlıymışım bence sorun yapmayın toparlıyorlar önemli olan bence ciğerleri gelişmiş olsun kilo doğunca da alınıyor ama ciğerler gelişmeden erken doğum olursa biraz sıkıntı
Bebeklerim2p Ben ilk oğluma 36+6 günlük doğum yapmıştım 3 kilo 20 gramdı bol bol ev yapımı yoğurt yiyin ben hep öyle yaptım sağlıklıysa kilosuns takılmayın 🙏🌸
Aseleft Ebraz sağlığında bi sıkıntı yok çok şükür plasenta kireclenmesi var bende 21 haftadan beri o yüzden kafama taktim yoksa tabiki kilosu önemli değil
Aseleft Seval2468 kilosu önemli değil tabi sağlıklı oldunda ama işte anne olunca her şeyi takıyo kafaya insan 😊
bzey Yanılma payı olabiliyor. Boş karbonhidrat ile doymaktansa Bebeğe faydalı besinler tüketmeye gayret etmekte fayda var .süt yoğurt Çok şekerli olmayan meyveler Tahin avokado günlük 1 avuç fındık ve 2 ceviz gibi gibi
Aseleft Sere tabi canım önemli olan sağlıklı olması kiloyu doğuncada aliyor zaten ama 10 günde sadece 100 gram almış olmasina üzüldüm plasenta kireclenmesi varda bende o yüzden taktım böyle..
Sere Aseleft çok iyi anlıyorum seni dışarı çıkınca daha hızlı kilo alıp toplanıyormuş minnoş doğanlar bakarsın bizimkiler de öyle olur ☺️ belki anne sütü belki mama bir şekilde beslenecekler dışarıda inşallah 🙏🏻