G12s_18 benim 36.haftamda yaptı ilk çatı muaneyesini.Normal doğum için çatın uygun dedi.açıklığım yoktu.Sonra her hafta çağırdı.37 de çatı muaniyesi yapmadı nst de sancım falan çıkmadığı için.Cumartesi 38.haftam oluyor yapıcam dedi çatı muaniyesi açıklığım var mı diye.Ben özele gidiyorum belki o yüzdendir canım.Benimde 37.haftada 3 kiloydu bu hafta kaç kilo oldu bakalım