Kızlar ilk doğumum spinal sezeryandi bu ikinci salı günü doğumum var Allah nasip ederse buda spinal sezeryan olacak merak ettigim ilk mi zor oluyor ikinci mi ben ilkte hiç olmamış gibi ayaklanmistim çok rahattım ama şimdi aynı yerden kesilcek düşüncesi biraz panik ettirdi tecrübeli annelerimiz deneyimlerini paylaşabilir mi??