alpmomm_ Kızlar 24unde çift embriyo transferi oldum transferin 8. Günü beta 51 çıktı 11. Günü 59 böyle olup yükselen var mı doktor belki biri tutunmustur dedi ama hiç umudum yok noelur bişey deyin
Alwayshope alpmomm_ aynı şey benim başıma geldi iki embriyo transfer edildi transferin 7. Günü kanamam oldu 26 çıktı iki gün sonra 29 çıktı sonra 41 iki gün sonra da 67 çıktı doktor muhtemelen biri tutunamamıştır dedi gerçekten de öyle oldu 4 gün sonra 375 yükseldi ve tek kese görüldü
GG44 Alwayshope merhaba benimde başıma aynı sey geldi sabahtan beri ağlıyorum 4 ağustosta transfer oldum 7.günümde test yaptım yani cuma günü 60 çıktı değerim bugün tekrar kan verdim 68 değerim :( asıl test günüm 15 ağustos salıydı umarım değerim artar
Alwayshope alpmomm_ hemen hemen üç hafta sürdü kese görmek için değil direk kalp atışı için bekledim gittiğimde 7 haftalıktı ve kalp atışını duymuştum
alpmomm_ Alwayshope içime su serptin inşallah benimde öyle olur cumartesi tekrardan vericem inşallah değerler yükselir
27r1907 Benimde cift embriyo 3 ağustos transfer oldum 9 da test verdim 33 tü 10 da tekrar verdim 57 olmustu salı tekrar kan vermeye gideceğim
27r1907 GG44 evet verdim 538 olmus 2 hafta sonra keseye bakmak icin tekrar gideceğim 🥰🥰 teşekkür ederim düşündüğünüz icin
GG44 27r1907 benim 71 çıktı perşembe tekrar kan vericem inanılmaz moralim bozuk sizin inanılmaz yükselmiş insallah benim öyle yükselir allahın izniyle🤲🤲 asıl test günüm bugündü benim
27r1907 Ya asıl test gününüz bugünse endiselenmeyin zamanla artacaktır güzel haberlerinizi bekliyorum