Deryalina- Bebek bezini iki paket toplam 100 adet 1 numara aldım kaç numara bez almalıyım yenidoğan için stok yapmak istiyorum biraz fiyat artıyor diye
bdenerigokce Deryalina- bende burda bekliyim ama stok yapmak için değil, sleppy ecologic bez iyi mi, yenidoğan için? Ve yenidoğan için 1 no mu gerekiyor 0 var mı? Cevaplayan olursa sevinirim kızlar 🫶 trendyolda 64 tanesi203₺ uygun gibi geldi hatta dün daha düşüktü sizce de düşük mü?
Ozge111 Deryalina- 1 numara 1 paket aldım 1 paket te görümcem de varmış vericek 2 numara da 3 4 paket var 3 almak istiyorum ama ne kadar alıyım bilmiyorum
Ebraz bdenerigokce sleepy en iyi serisi ecologic prima ile kapışır deniliyor baya iyiymiş fiyattanda anlaşıldığı gibi sleepy extra , sleepy natural , sleepy bio natural , sleepy ecologic olarak 4 kalite bulunuyor en kaliteli pahalı olan ecologic serisi
busrankan 1 adet 1 numara aldım 1 adet 2 numara e bebekte 3 numara molfix 112 adet 220 tl çok uygun bence diğerlerine göre trendyolda 270 tl
bdenerigokce busrankan pişik olursa değiştiririm, çok pahalı bişi almak istemiyorum pişik olur mu bilemediğimden
Ebraz bdenerigokce ben sleepy natural olanından alıcam 128 tanesi 220 tl yani ordan hesapla ecologic istiyorum diyorsan araştır karşılaştırma yap ecologicler arasında
bdenerigokce Ebraz ama pişik olur diye 128 tane de boşa almak istemiyorum canım🥹 sen nasıl ayarladın? Bazen hatta 10 lu mu alsam diyorum duruma göre değiştiririm
Ebraz bdenerigokce bende fazl gelir diye düşündüm 64 lü alıyım dedim belki pişik olur değiştirirm falan ama sonra dediler bez dayanmıyor çabuk gidiyor günde 10 tane gidiyor bazen dediler o yüzden dedim 128 li alıyım bari ne olur ne olmaz düşünsene 64 lü 1 hafta anca idare edicek belkide o yüzden bana 64 lü az gelmeye başladı deneyimsiz oldğumuz için 64 bez çok gibi geliyor ama değilmiş
Ebraz bdenerigokce istersen 64 lü al sen bilirsin bende tereddüt ettim senin gibi ama çok gidiyor diyorlar bide sen ecologic alıcaksın daha kalite olarak yüksek fazla pişik vs olucağını sanmıyorum güzel bir bez prima ile aynı diyorlar o yüzden 128 li almaktan korkma yada şuan kaç haftalık bilmiyorum ama 64 lü al ilerlen zamanlar doğuma yakın için rahat etsin diye bi 64 lü daha alırsın nasıl olsa stok yapmıycaksın
bdenerigokce Ebraz doğru dediğin gibi yaparım, onu da prima alırım diye düşündüm aslında 🫶 nolur nolmaz farklı marka olsun bi tane
Ebraz bdenerigokce bez değiştirince pişik oluyor diyorlar bide neye alıştıysa o olsun diyorlar ayy çok şeyy diyorlar yaa 😂😂 şaştım kaldım bende aşkım sen bildini yap yeni anneyiz biz deneriz yanılırız 2. Bebişte daha deneyimli oluruz sal gitsin kendin ne istersen onu yap 😂
bdenerigokce Ebraz evet bende değiştirmek istemiş annem pişik yapmış😂😂 iki ucu 💩lu dere gibi oldu valla 😂 neyse artık bi şekilde boşa gidecek bez olacağı varsa olacak 😂 teşekkür ederim 🫶
Nanelimonn Baby turco nasıl bır bez. Kullanan var mı bılenler yada cevrenızden duyduklarınızı da soyler mısınız ? Iyı dıyenelr duydum ama olumsuz yorum yapan var mı merak edıyorum?