Beyzagzn yanlis anlamadiysam kendi aramanizla gidiyorsunuz hamileligimde bende boyle bir yolculuk yaptim 2 3 gunluk falan eylul ayinin sonuydu suan 28 haftalik oldum canim arka koltukta yata uzana rahat rahat gittim yastik battaniyemle sık sık mola verdik yürüdüm zaten sık sık wc ihtiyacim oldu 😁 bıktirdim esimle arkadasini 😁
Arabayi dikkatli kullansin kullanan sende kendi rahat hissettigin sekilde yolculuk et ayaklarini cok sarkitmadan Allahin izniyle birsey olmaz.
Riskli oluyor uzun yolculuklar Allah korusun cok dikkat edin birde yanina atistirmalik seyler muhakkak bulundur meyveydi kuruyemisdi bol bolda su iç canim.