edasontr çok heyecanlıyım ilk tedavım daha insallah tutar kimler basladı yada baslıycak bu sureci beraber gecirelim neler yapmalıyız bu donemde calısıyorjm bide sorun olmaz sanırım
Mercimekannesi-2016 edasontr selam benimde ilk tedavim ben klomen kullandım dün aşılamam oldu sonuç bekliyorum