Sumeyyee_ss Kızlar gebeliğim boyunca hiç çatlak kremi kullanmadım ve hiç çatlağım da olmadı şükür ama göbeğinde tüylenme oldu böyle bu durum yaşayan var mı doğumdan sonra dökülme oluyor mu yoksa kalıcı kı?
Tugcekmr Sumeyyee_ss Bende de çıktı doktora sordum hormonlardan dolayı dedi bir arkadaşımda dökülüyor dedi ☺️
Minigiim-vebenn52 Evet ya benimde göbeğimde çıktı dökülüyor mu dökülmüyorsa alayım bari hiç sevmiyorum görüntüyü 😂😂
Tugcekmr Sumeyyee_ss İnşallah canım bir de yağ falan kullanıyorum çatlak oluşmaması için eğer tüyleri alırsam kıl köklerini besleyip kalınlaştıracağını düşünüyorum çünkü şeftali tüyü gibi ama biraz uzun tabi ☺️ Kökünden alsak bile daha kalın çıkar dökülmede olmaz diye ben almayı düşünmüyorum
Ghuuzunolu Gebelikte göbekte tüğlenme erkek bebeklerde teststrn hormnu artışı yüzünden olduğunu duymuştum ne kdr doğru bilmiyorum.
Ghuuzunolu Demek ki alakası yokmuş ikinci gebeliğim acaba erkek mi diye düşünmedim değil cinsiyeti belli değil kızda olabilirmiş :) sağlıklı olsunlarda Allah kucağınıza da almayı nasip etsin.