Aysegul34_16 dediğiniz gibi psikolojikte olabilir ama diğer ihtimalde Yok değil.düşükten sonra hamile kalmak daha kolay oluyormuş ayrıca hamile kalıncada üstüne adet görebiliyorsunuz .ben suan 11+5 oldum ve adetime bir gün kala hamile kaldığım için normal adetimi gördüm taki bir sonraki ay adetim geçince hamile olduğumu 5 haftalık ken öğrenmiş oldum.İNŞALLAH hayırlı bir şekilde hamilesinizdir,değilsenizde üzülmeyin İNŞALLAH tez zamanda RABBİM hamile kalmanızı ve evladınızı sağ Salim kucağınıza almanızı nasip etsin 🙏