Merhaba bayanlar 1 haziranda dış gebelik sonlandırmak için metatreks ignesi vuruldum ve en son 17 haziranda adet görmüş oldum iğne sonrasibda tekrar adet ne zaman görmem gerek yaşayan var mı 17 hazirandan bu yana 1.5 ayı geçti arada adet sancısı oluyor geçiyor bu durumu yasayanlar yardımcı olabilir mi ?