Bana da tek tüp tıkalı demişti doktor hatta ameliyatla bakmamız lazım açılırsa açalım yoksa tüpünü almamız lazım dediler başka doktorlara gittim tek tüple de olur dediler ameliyat gerekli değil dediler sonra bi doktorda devam edip çatlatma iğnesi oldum tutmadı artık tüp bebek aşılama doktorları araştırmaya başlamıştık adet olunca gidecektik ama olmadım adet 6 gün gecikince test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim hamile olduğumu öğrendim yani tam olmayacak dediğimiz yerde hamile kaldım inşallah sizin de öyle olur sürekli kafaya takıp düşününce olmuyor Allah gönlünüze göre versin inşallah sağlıkla nasip etsin rabbim isteyen herkese