Elifdddd Yeni hamileyim 2.5 aylık göğsünde finrosdenom yani iyi huylu kitle olanlar varmı sıkıntı oluyormu bekarkende ameliyat olmustum ama tekrar oldu biraz sıkıntı yaptım cevap verirseniz sevinirm