Sekine24 walla acı kısmı doğru hissetmiyorsun ama ikinamadigin için doğum anı o kadar kolay olmuyor. Ebe o kadar yukarıdan bastirmasina rağmen bebeğim kalp atışları duzensizlesti neredeyse kanalda kalıyordu.
Bir daha yaparmiyim yapmam.
Herkesin deneyimi kendine tabi bizim süreç böyleydi.
Şimdi ikinci yeliyor kendi sancisiyla gelsin istiyorum, ilkinde 40+2 d suyum azaldı suni sanciyla zorla oldu resmen