nb- Kızlar şu an 9. haftadayım. Bu sabah farkettim göğsğmde 3 tane küçücük kırmızı et beni gibi bi şey çıkmış. Randevuma daha var erkene alıp doktora göstermeli miyim ??
Anonimanonim nb- merhaba, çok zaman geçmiş üzerinden ama tecrübelerinizi edinmek isterim Bende aynı durumdan müzdaribim neden oluyormus bilginiz var mı ve geçti mi
nb- Anonimanonim doktoruma sormuştum herhangi bi ağrı sızı yapmadığı sürece sorun değil demişti bi sıkıntı da yaşamadım çok şükür. Sanırım hormonların hızlı değişimiyle alakalı, şu an 34teyim geçmedi ama daha çok da çıkmadı, büyümediler de