beyzaguvendi Kızlar kontrolümde bebeğimin sol tarafımda olduğunu öğrendim çok uzun zamandır sol tarafıma yatamıyordum anladım orda olduğunu miniğin🥹 ama sola yatmamız öneriliyor. Doktora sormayı unutmuşum sağ tarafıma yatsam bişey olur mu🙏🏻
Hdemir1618 beyzaguvendi sola yatmamızın daha iyi olduğunu söylüyor doktor. Ben sağa yatsam da yatırmıyor benim ki tekmelerle sağ olsun rhaatsız ediyor 🙈 sola dönünce duruyor tırtılım
beyzaguvendi Hdemir1618 en rahat nasıl oluyorsak öyle yatalım bari olduğu yere uzanınca sanki ezecekmiş gibi hissediyorum🥹
Hdemir1618 beyzaguvendi bende öyle hissediyordum millete söyleyince gülüyorlardı😂 büyüdükçe hiç istemiyor sağa yatmamı minnoşum
Mummumlilo Sağa dönsem de sola dönsemde rahat değilim 😅 oturunca sıkıntı geçiyor artık oturarak uyuyacağım sanırım
beyzaguvendi Mummumlilo kaç haftalık oldunuz🌸🙏🏻 oturarak uyumayı da denedim ama tutmadı bu kez de ben rahat değilim😛