ysmnse Sıra bizim hikayemize geldi 😊 23Kasım da kontrolümüz vardı (38+5) çatı muayenesi olacaktı önce nst ye girdim 2 kere 100 e çıkan sancım oldu hem ebe hem doktor çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık vardı doğum pozisyonundaydı ama kızım kanala girmemişti doktorum 1 2 güne doğuracak gibi durmuyosun dedi normal doğumu o kadar çok istiyordum ki çatının uygun olduğunu duymak çok sevindirmişti beni (ama maalesef Bi tek çatıyla bitmiyormuş iş) 🙄 hastaneden çıktık annemlere geçtik kasılmalarım arttı bütün gece takip ettim 10 dakikada 2 kere kasılmalarım oldu doktorum söylemişti 10 dk da 2 kere olursa gel diye . Sabah doktora gittik hemen nst ye girdim 5 kere 100 e çıktı hepimiz şok içinde dalga geçiyoruz doğuracam şimdi diye 😁tekrar çatı muayenesi yapıldı hiç bi ilerleme yoktu kızım hala kanala girmemişti doktorum bebek bu sancılara dayanamaz acil sezeryanla alalım dedi ben hep normal istediğim için bekleyemez miyiz diye direttim biraz doktorum kızdı bu zamana kadar geldin bi can taşıyorsun çocuğu riske atma diye ,kabul ettim 😐şaşkınlığımızı üstümüzden atamadan hemen hazırlanıp ameliyata alındım ve kızımı görmem çok sürmedi😍 ve iyiki doktorumu dinleyip beklememişim yaramaz kızım kakasını yapmaya başlamış🤦♀️ şimdi bütün ağrılarımı yorgunluğumu uykusuzluğumu bi bakışıyla unutturan kızım kucağımda şaşkın şaşkın bana bakıyor çok şükür 🤲Rabbim isteyen bekleyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah🙏💓
Bebegimvebiz ysmnse Rabbim analı babalı büyütsün inşallah ikinizde sağlıklısınız cok şükür 💕💕🙏en güzeli hayırlısını dilemek bazen istediklerimiz olmuyor maalesef 🙄
Mrvkrgl06 Gözün aydın 9 aylık serüven bitmiş sonunda 🤗 darısı biz bitiremeyenlerin başına. Allah bağışlasın canım kaç kilo doğdu
ebru23 ysmnse ay evet bende normal istiyorum ama kakasini yapmasindan korkuyorum doktorumu dinlicem bende
ysmnse ebru23 kesinlikle dinleyin çünkü benim sancılarım yüzünden acil sezaryen kararı alındı kakası doğum sırasında öğrenildi ve doktorum bide normal diye tutturuyodun Bi gün daha beklemezmiş bebeğin dedi