GizeemArslaann Kızlar selam. 17 haftalık hamileyim ve birkaç gündür göbeğimde inanılmaz bir acı oluyor(özellikle de oturup kalkarken) Özellikle göbek deliğimin sağ altında sanki birşey hareket ediyor gibi oluyor oturduğum yerden kalkarken. Bu neden olabilir sizce