Sudamla bendede gastrit ve Reflü vardı ciddi anlamda hamilelikten önce ama bana doktrum kesinlikle mide koruyucusu iliçmem gerektiğini söyledi,hamilelikte içilen bazı ilaçlar mevcut bence bı danış derim hele ben gibi önceden bı rahatsızlık ise mutlak sor canım