Yagmurella4165 Arkadaşlar 1 gün geciktim bugünde adet olmazsam test yapmalı mıyım siz kaç gün önce veya sonra ögrendiniz benim ikinci olucak ilk bebeğimi adetim geciktikten 5 gün sonra silik cizgiyle öğrenmiştim
momlife10 Yagmurella4165 2 gün gecikince testim negatif çıktı 10 gün sonra pozitif gördüm geç döllenme olmuştu en az 5 gün bekle
1palyaco Yagmurella4165 ben adet olacağım gün yapıp öğrenmiştim pozitif olduğunu . hatta adetime üç dört gün kala yaptığımda biri silik çizgi çıkmıştı .
Yagmurella4165 Bende hem sabırsızlanıyorum hemde beklemek istiyorum benimde ilk çocuğum geç dolenmeden dolayı adetimden 5 gün sonra silik cizgi çıkmıştı anca şuanda ayni durumu yasiyorsam diye korkuyorum cikmazsada üzülürüm kafam karışık
Meoss Gecikmeden yaptım istiyordum hamile kalmayı ıcımde bı his vardı test yaptım ve pozitif cıktı 24 + 5 hamıleyım