6+4 hamileyim ilk gebeliğim bir kaç gün önce pembe lekelenme gördüm çok korktum doktara gitdim doktor progestoron iynesi yazdı kullandığımdan beri kan görmüyordum ama bu gün kahve rengi akıntım oldu 4. iynemi bitirdim daha 1 tane kaldı . Riskli bir durummu sizce bu arada doktor fazla ayakta kalmamı yasakladı