Youngmotherr beyzaguvendi 36+2 de 2486 gramdı minik 38+2 oldum gidemedim grevden 39+2 de gidicem doğuma galiba 😂
beyzaguvendi Youngmotherr cinsiyeti ne🥹 keşke ben de o haftalarda yapsam doğumu resmen sabırsızlanıyorum 40 ı geçince insanın canı çıkar🥺🤢 miniklerimize sağlıkla kavuşalım✨❤️
beyzaguvendi Koalammm ben de öyleyim ve haftasına göre bir hafta ileriden gidiyor. Çatı ağrım çok fazla resmen adım atamıyorum🥹🙏🏻 sağlıkla kucağımıza alalım hepsi gider unuturuz bile🌸✨🫶🏻
rabia2705 Fasi 28+4 te 1493 gram çıktı 2 hafta önden gidiyor dedi doktorum , haftaya kontrolüm var 32+5 olacak , çok kilo aldı mı diye düşünmeden edemiyorum doktor sezaryen der diye korkuyorum da o yüzden sordum
Seval2468 beyzaguvendi iri dedi 2 hafta ilk oğlumda iri bebekti bu haftalarda bu kilodaydi 37+5 te 4 kilo 56 cm doğdu