Kızlar 1 hafta önce kendi doktoruma gittim her şey iyiydi miyom var falan demedi. Bugün bel ağrım için başka doktora gittim sende miyom mı var dedi bende hayır dedim. Öyle deyince bişey demedi miyom riskli bişey mi be bianda oluşabilir mi şimdiye kadar hiç böyle bişey demediler