Denizyadaaras Arkadaşlar herkese merhaba 16 haftalik gebeyim. Goguslerimden sarı su akiyor başına gelen var mı ? Normal birşey mi acaba ? Daha çok erken değil mi ? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
mommys1 Denizyadaaras benim sarı değilde şeffaf geliyordu doktor bebeğin aç kalmayacak dedi güldü normalmiş ama sarı rengi bilmiyorum
Minikyolculugumuz1 Denizyadaaras canım o ağız sütü dedikleri en yararlısı bebeğe antibiyotik gibi gelir merak etme ama dediğin gibi daha çok erken yinede bi doktoruna danış istersen o sana ne yapman gerektiğini söyler
Denizyadaaras Serendipty sikmiyorum ilk gebeligimdede olmuştu ama bu kadar erken değildi o yüzden tedirgin oldum 😌
Denizyadaaras Minikyolculugumuz1 soracağım senelik izindeymis doktorum iletisime gecemedim o yüzden teşekkürler yanıtınız için 🥰
Denizyadaaras Syk ilk gebeligimde benimde 25 ten sonra başlamıştı şimdi bu kadar erken olunca tedirgin oldum
Havva-Saribas 26 haftalıkken gelmeye basladı Bendende geliyor sıvı şeklinde doktora dedim bir sey demedi
B-use Benimde 16. Haftada başladı şuan 20. Haftaya girmek üzereyim hala ara ara geliyor. Doktorum süt hormonumun fazla çalıştığını gayet normal olduğunu ama kesinlikle sıkmamam ve göğsü uyarmamam gerektiğini söyledi 🙏🏻
Egeminannesi Denizyadaaras bişey hormonu yüksek olduğunda olabiliyo çok erken bı Dr görün bence başka bsy çıkmasın
Egeminannesi Denizyadaaras çünkü ablam doğum yapalı 9 yıl oldu hala bı bebek çekse sütü geliyo yani bişey hormonu dedi yüksek